4 september 2023

Sedan till jobbet och hem från jobbet!

Ja jag valde att ta gamla gravelbiken den med stänkskärmar ifall det skulle börja regna. Men jag klarade mig både i morse och efter lunch. Så morgonpasset kort iom att jag var lite i tidsnöd. 
Sedan jobba 4 timmar och lunch. Efter det svida om till cykelkläder och pendlarcyklingen hem från jobbet. I och med att det inte regnade så ändrade jag mina planer från att hoja direkt hem och dra igång trainerpasset till att få in resterande km upp till totalt 80km idag och vara klar med dagens cykelträning. Det vart lite fram och tillbaks utefter intervall banan mellan Norra och Nordanträsk närmare bestämt 4 gånger plus 4 gånger upp över backen och ner till Sävastnäs. Sen hem via gamla Bodenvägen.
Dagen slutar på 80,75km och 2:42:53 cykel samt 5,21km och 25:05 roddmaskin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar