3 april 2023

Inledningen på ny vecka

Först ut 45km Watopia´s Waistband lite drygt 1,5 varv!


Efter detta dusch och frukost för att sedan ta bussen till sjukhuset. In på gymmet för drygt 27 minuters styrketräning. 
Å så kvällspasset då, valde att solocykla Two Bridges Loop fyra varv! Hyfsat bra pace låg på 12:55 på första varvet för att på nästa gå på 12:13 men snabbaste varvet var det tredje på 12:04 för att avsluta på 12:23!