5 april 2023

Då vare dags igen!



Suck! Efter några månader utan förkylning så small det till tisdag kväll! Feber och nu helt igentäppta bihålor. Så ingen cykling återstår att se hur länge den varar... 
Update!
Natten mot torsdagen - Fortsatt feber och rejält förkyld främst bihålorna och halsen! Men hopp om livet något bättre nu på morgonen, ingen feber imorse när jag vaknade.