9 oktober 2022

Söndagens två pass så här långt

Först vart det ett trainerpass innan frukost där jag valde att cykla 5 varv Innsbruckring! Jag valde att cykla i lugnt tempo mellan sprinten och backen men väl på sprinten eller i backen så tog jag i det resulerade att min NP hamnade på 237 Watt(2,89 w/kg) och 114bpm samt 71rpm! Legsnappern klippte jag på 1:15 21 km/h 385 Watt(4,70 w/kg) 130bpm och 65rpm!

Efter lunchen så valde jag att ta fram Specialized Allez landsvägscykeln och testa den eftersom Stefan rengjort vevpartiet hade inte cyklat den sedan dess så vi visste inte om knak och brack var fixat eller om det fanns kvar. Jag cyklade upp till sjukhuset och runt detsamma sedan vidare gamla bodenvägen till Färjeläget innan jag vände åter och nu med vind till dess jag svängde upp mot sjukhuset en gång till då vart det den isande kalla motvinden igen. Runt sjukhuset en gång till sedan tillbaks mot Kläppen och vidare hem! En nätt runda på 72km. Men inte fan är det någon värme inte.
Med det så söndagens träning uppe i 72,25km och 2 timmar 18 minuter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar