24 juni 2022

Trevlig midsommar på er allihopa!




Första passet på Corratec Allroad A1 Gravelbiken! Till Storheden via cykelvägarna vidare över Gamla Gäddviksbron in till Bergnäset och in till stan. Därifrån till Porsön och Rutvik innan jag så småningom landade hemma för en somrig lättlunch a´la midsommar! En stunds vila, därefter landsvägshojen upp till Färjeleden och nya parallellvägen in till sjukhuset nytt KOM på min pendlarväg till jobbet med massor med minuter!!! Därifrån åter mot Nordanträsk men vek av vänster mot Bränslan och backen utefter Träskbergsvägen därifrån åter till Mariebergsvägen och sedan Övägen innan jag tog mig an sista ansträngningen cykelvägen över bron mot Sunderbyn på ja samma tid som alla de försök jag gjort 38 sekunder!!! Verkar vara min gräns klarar tydligen inte av att cykla snabbare på detta segment hur jag än försöker. 420m på 38 sekunder och 39,8 km/h 415Watt(4,9 w/kg) 144bpm maxpuls 152bpm samt 73rpm! Ja jag vet inte!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar