25 juni 2022

Pust å stön!

Hoppla! Ja det vart 100 km cykel idag som jag tänkt mig. Jag cyklade runt sjukhuset med grushojen innan jag bestämde mig för att cykla hem och byta till landsvägscykeln. Sedan ner till Karlsvik och tillbaka till Storheden ut till Mjölkuddsbanken via Notviken och Tuna! Därifrån sedan hem, stannade för ett lunchbesök! Nu upp till Färjeleden och därifrån till Sävast vidare parallellvägen upp till korsningen Gruvberget där jag drog i mig en isogel och vände för sista 30 km i mördande motvind! Skarvade in med drygt 4 km till och från Nordanträsk efter parallellvägen fram till gruset där vände jag åter och cyklade därefter Gamla Bodenvägen, Mariebergsvägen ner till Övägen och in på cykelvägen för de sista km:arna hem åter igen max på segmentet Över bron mot Sunderbyn och som vanligt 38 sekunder! Hehehe! Men nu kan jag ta det eftersom detta segment det sista för dagen kommer efter dryga 100km cykel!

Ett riktigt långt lågpulspass som synes! Men ändå runt ikring 35 minuter i zon4 eller högre effektmässigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar