8 maj 2022

Gårdagens tudelade roddpass plus snudd på 2 timmar utomhus!

Ja det vart ju att heja fram Luleå Hockey till vinst igår å då blev det inte att blogga in någon träning jag kom inte för mig att göra det så här kommer gårdagens samtliga 3 pass!

Drog på ordentligt! Det vart 15 minuter i 2:04.0 tempo! Sjukt jobbigt men kul att det fungerade så bra som det gjorde.


En kortare paus därefter 15 minuter i moderat tempo 2:10.5!

Sedan chilla några timmar äta en lättlunch bestående av yoghurt musli och en stor kopp kaffe. 

Jag valde att cykla in via cykelvägarna till Mjölkudden fortsätta upp mot Bergviken ner till Lulsundet vidare upp till Ormbergets parkering, nytt pers! Därefter ner igen och hem samma väg som jag kom men nu förlängde jag rundan genom att cykla upp till Färjeläget innan jag äntligen fick vända och slippa motvinden sista 8 km:arna hem gick på bra i medvinden som bitvis var upp till 15 m/s! Det vart 1 timme och 57 minuter på Gravelbiken!
Passet hade 3 faser först medvinden upp till Ormberget och parkeringen cyklade 17,4km på 37:11.55 och snittade 28,1 km/h sedan tillbaks hemåt i motvinden där vart det 25,8km på 1:05.1 och jobbiga 23,8 km/h för att då sista 8,12km gå på 15:32.07 och hela 31,2 km/h!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar