22 december 2021

11 gången


Ja jag tror det i alla fall har inte hållit exakt koll, som jag varit och PCR-testat mig. Åkte på en rejäl förkylning i måndags som jag hoppas kulminerade i natt med 39 graders feber. Så inväntar svar från testen på ett förhoppningsvis negativt Covid-19 test. Fick förkylning efter förkylning förra vintern och våren när jag till slut i juni månad fick träffa en läkare som konstaterade att jag hade en dubbelsidig bihåleinflammation något jag gått med hela vintern mest troligt blev som aldrig frisk utan förkylningarna eller vad man ska kalla dem avlöste varandra därav 10 tester total nu innan denna som jag troligtvis dragit på mig på jobbet. Är förhoppningsvis igång igen någon gång nästa vecka som då också är min sista vecka som it-tekniker inom regionen... Går ju i pension nu till årsskiftet! 

Fått frågor från vänner och bekanta hur det känns, jag har svarat:
Hur bra som helst längtar till att INTE behöva kliva upp om morgonen utan hädanefter göra allt i min takt, har ju märkt att jag inte är lika pigg att kliva upp om morgnarna inte heller att träna i ottan som jag också gjorde under min tävlingsperiod(12 år). Har planer återkommer när jag ser hur det blir med alla dem men som sagt bara en skön varm känsla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar