25 augusti 2021

Året ut sen rackarns!



Då går gubben i pension nämligen, januari 2022 har jag gjort mitt på arbetsmarknaden, väljer att gå några år i förtid det känns helt rätt har yrkesarbetat sedan 18 års ålder. Fri att göra precis vad jag vill, inget kliva upp i ottan för att åka till jobbet och stämpla in. Nä från och med januari kan jag helt gå in för att njuta som jag gjorde under semestern i somras. Stiga upp när jag känner mig utvilad, ta mig an dagen därefter.Visst det blir rejält mindre i plånboken men pengar är inte allt jag får klara mig med det jag får, livskvalité är i min värld viktigare än alla pengar i världen. Träna när det känns bäst under dagen, funderar på att då också testa börja lunka/jogga om det går med mitt ben men det ska testas. Göra sånt som ligger ogjort här hemma för att man aldrig riktigt har haft tid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar