23 juni 2020

Mitt 2020

Ja det blir ren uppbyggnad det att få igång ben, kropp och psyke igen. Jag siktar på att cykla trainer(mestadels) samt gravelbiken och sedan lite lite landsväg men då enbart cykelväg. Därav så blir det mest bara gravelbiken för att jag ska kunna cykla grusvägar som det är till och från på våra cykelvägar. Kanske säger kanske att jag cyklar några landsvägsetapper nästa sommar om läkning fortsätter och benet blir bättre under sommaren, hösten och vintern. Men dit är det låångt just nu i alla fall. Jag har mina sämre och bättre dagar, igår var ingen höjdare riktigt ont i knät, idag bättre faktiskt. Nu tar jag 1-1,5 veckas semester vi åker till Gotland å ja vi är välkomna! Sedan till Stockholm några dar med dotter och hennes familj. För att sedan bila upp hem till norrbotten igen. Väl hemma umgås med barn och deras familjer å njuta av den underbara sommaren. Ja så ser min sommar 2020 ut, ser fram emot när jag kan gå utan att halta om det ens blir så. Ja bara jobba vidare på rehaben.

2 kommentarer: