18 juli 2019

En bantningsmetod inte att rekommendera


Mmm! Idag är en bättre dag har varit uppe sedan klockan 7 i snart 3 timmar, bara det!
Nu efter frukost och sedan en dusch så har jag faktiskt vägt mig för första gången sedan olyckan och min vikt i dag är i detta nu runt 80 kg! Har inte vägt så lite på ja jag tror det är sedan tonåren.
Som jag säger i rubriken inte en bantningsmetod att rekommendera. Från olyckstillfället till nu då så  har jag tappat runt 7 kg det vill säga 8 % viktnedgång! Visst en del av det är kroppsfet men mest tror jag det är muskler som snabbt försvinner tyvärr. Men nog är jag mager det ser jag i spegeln i hallen efter duschen. Sjukhusmaten är en annan orsak till viktnedgången, inte för att den är dålig för det mesta vi fick gick faktiskt att äta och en del rätter var goda till min förvåning. Meen portionerna var i mina ögon sett små väldigt små. Säkert uträknat hur mycket jag skulle ha plus avsaknaden av socker och salt i de flesta målen som gett viktnedgången ja å sedan smärtan som man haft igenom hela perioden man är ju inte speciellt sugen på något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar