14 juni 2019

Smärta

Ligger på ortopeden med höger ben helt av, höger knä också skadat samt fraktur på höger skulderblad. Bil svängde in mot övägen utan att ha koll på cykel och gångbana utmed mariebergsvägen jag hade inte en chans. Operationen om en vecka tidigast skrapsår måste torka upp innan de vill operera. Tack till alla som tog hand om mig när jag låg där och vrålade i SMÄRTA!!! Bla mina fina grannar Robert och Marie som jobbar på op  ni var ovärderliga, samt alla andra som hjälpte till 💕💕💕

4 kommentarer:

  1. Aj väldigt väldigt tråkigt mats. Lider mycket med dig. Hoppas det går bra med operationen.

    SvaraRadera
  2. Ajajaj, trist, hoppas du läker ihop. Men jag fattar inte vart det hände, Mariebergsvägen har väl ingen cykelväg bredvid sig? Eller menar du att du cyklade på vägrenen och nått pucko svängde in och rammade dig?

    SvaraRadera
  3. Mariebergsvägen är numera ombyggd så det går en cykel och gångbana utmed den fram till Ica i gstad

    SvaraRadera
  4. ajaj vad tråkigt , krya på dej

    SvaraRadera