7 juni 2019

Plattcykling i drygt 2,5 timme


Jag valde till slut att starta ett cykelpass utan berg. Hann givetvis bara ut från Playa de Muro innan det började stänka på mig. Nu var det bara ett tag men mörka moln tornade upp sig över bergen så jag valde då att bara köra runt ikring området kring Playa de Muro. Först ut den slingriga nästa bilfria lillvägen till storvägen till Pollenca 2200. Därefter tillbaks till Sa Pobla därifrån till Llubi runt byn åter till Sa Pobla ut till Muro och igen åter till Sa Pobla. Nu vassvägen åter till Playa de Muro så var jag klar med dagens pass 124 i TSS av TrainingPeaks. Veckan uppe i 14:21:13 månadstotalen 19:36 30% av 66 timmar.
Passet i Relive!
Har till dags dato fått ihop följande här på Mallorca,
Förhoppningsvis kan jag lägga till drygt 5 timmar imorgon då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar