19 maj 2019

Hade tänkt mig ut på ett entimmes kvällspass i det fina vädret men...


På grund av all pollen så uteslöt jag den möjligheten och valde trainerträning i garaget istället. Inte så illa alls gick riktigt bra. Först 10 minuter uppvärmning dels för kalibreringen av min Elite Direto trainer men också som uppvärmning för 30 km tämligen högt tempo! Cyklade de 3 milen på 45 minuter ganska exakt vilket ger snitthastigheten 40 km/h och 294 Watt(3,4 w/kg)! Jag är väldigt nöjd med det, eftersom det faktiskt gick att köra på utan luftrörsproblem fast jag är givetvis påverkad av allergi snuvan men inte så farligt nu när jag hållit mig inomhus ett tag.
Å med det så vart dels veckan men även månadsutmaningen något högre,
Månaden
Nu så! Ny vecka nya utmaningar och nu lite drygt 8 dagar kvar till Mallorca!

1 kommentar:

  1. Bra jobbat mats. Skönt att det funkar att träna inne. Bara synd att det hår dåligt ute i det härliga vädret.

    SvaraRadera