19 juni 2018

Tisdagmorgon

Vädret inte det bästa så jag fortsätter att träna gym på morgonen och trainern efter jobbet. I eftermiddag har vi middagsgäster å kocken det är jag det. Därför uteblir tyvärr dagens rekordmil jag har helt enkelt inte tid att åka till Hemmingsmark. Inga sura miner dock jag får göra mitt race allt som oftast så att jag någon gång får ställa in får jag ta känns det som. Därför blir det åter igen en kvällsträning även ikväll. Planen är att klättra Alpe du Zwift, vilket säkert blir både kul å jobbigt!
Ok, morgonens träning vart som följer 20 minuter roddmaskin 4517 meter och 146 snittwatt!

På det 30 minuter styrketräning bänkpress, situps, utfall, tåhäv, bicepcurl, tricepcurl, roddrag i maskin, ryggdrag i maskin, stående hantelsväng och cablecross.
Jobbigt svettigt jajemen som det ska vara :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar