10 juni 2018

Söndagspasset

Första passet på svenska mark på drygt 2 veckor. Kändes faktiskt liite kallt!
Men men ett riktigt bra pass vart det jag körde det jag kallar älvenrundan. Först ner till Gäddvik därefter upp till Avan vidare till Boden och över Hedenbron ner igen via åbergsleden till Sävast och 97:an, förbi sjukhuset gamla Bodenvägen förbi soptippen upp till Gammelstads kyrka ner till Storheden in på nya cykelvägen åter till Stadsön ut på Mariebergsvägen upp till Sundis sporthall runt den och hem å där har vi drygt 9 mil!

Ett riktigt hårt solopass där jag på de nio milen snittade 34,1 km/h beräknat effekt 200 watt snittpulsen på 124(75%) bpm samt 321 hm passet tog 2:38:48!
Veckans total vart

Månadstotalen nu uppe i
Passet i Relive!
Gjorde även en kortare film på rundan, inte hela rundan då batteriet inte var uppladdat ordentligt glömt att det legat i en resväska i 2 veckor... Men i alla fall en snutt på 2:28!

Det ser bra ut kroppen känns stark. En dag utan träning gjorde susen :-)
Jag kan meddela att jag tänkt köra Rödbergsloppet idag men det är kalas klockan 13 som jag inte kan missa så därför inget Rödberg för mig idag. Lycka till nu alla som kör!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar