20 juni 2018

Inget gym imorse


Nä kände mig en aning sliten efter gårdagens urladdning. Så nu på morgonen ingen cykling till jobbet utan bil, har några ärenden att uträtta efter jobbet. Sedan så kollade jag upp slangen efter bakhjulspunkteringen i söndags, jajemen. Ett större hål mest troligt från en sten när jag passerad avgrävningen de har gjort för kylvattenrören som går upp till sjukhuset. Känns som det är ett lotteri att cykla över där i och med all sten som ligger där. Får nog ta en alternativ väg genom bostadsområdet mellan kläppen och sjukhuset där är det i alla fall asfalt. Men just imorse kändes det bistert med den kalla västliga vinden på upp emot 13 m/s ja å att jag kände mig trött och seg helt enkelt. Så träningen den blir i eftermiddag efter jobbet då, får se om jag tar mig ut på ett pass SMHI säger 17 grader fortsatt blåsigt halvklart. Mmm eller så cyklar jag trainer återstår att se vad det kan bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar