11 september 2017

Fortsatt ett tungt träningsår!



Aaa! Det måste man ju få säga, min tredje rejäla förkylning detta träningsår. Januari, maj och nu då september månad... Lägg då till benkramperna i januari kotkompressionen i maj och så kronan på verket vurpan på Mallorca i juni månad då jag krossade armbågen så har ni mitt träningsår i ett nötskal!
Tur att jag har en vilja att komma tillbaka som aldrig förr. Jag SKA tillbaks till tävlingsnivå igen vad det lider dock så står jag fast vid mitt tidigare beslut att inte lösa Masterslicens nästa säsong, träna på få vara frisk och kanske säger bara kanske köra nått race jag känner för nästa sommar...

4 kommentarer:

  1. Du har haft väldiga motgångar i år Mats. Tur du är stark som en Björn. Grrrrr bars kämpa på.

    SvaraRadera
  2. Ja det här året har varit tufft minst sagt!

    SvaraRadera
  3. Riktigt surt när det blir så här☹️️. Trots att det är tungt nu är jag säker på att din starka vilja, motivation och cykelkärlek kommer att ta dig tillbaka dit du vill vara.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det kan man lugnt säga :-(
      Jag ger mig inte... :-)

      Radera