4 oktober 2016

En kall men vacker morgon

Väntade in ljuset innan jag satte mig på hybriden till jobbet, tog min vanliga runda som blir en km längre när jag inte cyklar ner till sjukhuset via 97:an utan vänder vid färjevägen åter mot Kläppenskolan och vidare till sjukhuset. En trevlig tur på dryga 12 km... I ett lagom tempo inte hårt alls eftersom jag har en återhämtningsvecka. Dessutom gjorde ju kylan det inte speciellt intressant att ens försöka trycka på.  Nya vinterjacka och vinterbibs samt vinterskorna gjorde dock turen rätt behaglig frös faktiskt inte ett dugg... :-)

Morgonpass till jobbet
Kanske att jag slänger på vinterdäcken på hybriden nu, hade tänkt vänta till helgen men dumt om man går omkull bara för att man inte har dubbdäck... Det var torrt imorse tur nog så det var inga problem just idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar