11 september 2016

No go!


Äsch då!
Jag hade ju tänkt mig ett trainerpass ikväll efter hemkomsten från Kreta. Men si det bidde det ingenting av med. Orsak, förkylningen som precis som när jag och Danne kom hem från Mallorca i april blev värre på planet???
Samma sak nu, frun undrade om jag höll på att få tillbaka förkylningen å så kändes det snorade på som bara den under flygningen hem och även nu på kvällen. Månde det vara så att jag rent av är allergisk mot flygplan kanske? :-(
Det vore just snyggt, men nu har jag blivit dunderförkyld 2 gånger av 3 i år när jag flygit! Med frun till Mallis vid midsommar fick vi sitta själva det var inte fullt på planet, kanske därför jag klarade mig på den resan. Skit samma, imorgon kör jag ett morgonpass till jobbet. Det ser riktigt bra ut vad klart.se lovar i alla fall hela veckan! Så imorgon racer!!! :-)
En återgång till vardagen pang bom bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar