10 september 2013

Dags för vila och kontemplation

Jo jag kände i morse att det verkligen var läge för att ta en paus!
Så det blir vila fem dagar från idag till på lördag, vi är ju hemma i byn söndag em.Blir ju fem dagars vila ändå i och med att jag inte kör nått idag. Vilket innebär att det blir antingen trainern eller utepass beroende på väder å vind givetvis... :-)
Nu ska jag istället ned till Stockholm för privata angelägenheter där kommer tid givas att läsa å begrunda en hel del. Jag kommer att ta med mig den nya boken om att träna med effekt! Ska läsa och se om nått av det som står skrivet är nått att bita i :-)
Sen kanske, jag skriver kanske jag hinner förbi cykel city och/eller cykloteket också, mmm! Vi får se...
Just det, bianchicafet borde besökas... Ähh! Jag vet inte hinner nog inte med allt :-/