15 januari 2015

Jacka jacka på galgen där...

Säg mig varför du så trasig är!
Mmm! Det blev till att köra utomhus passet med Luleå CK-jackan å den är inte i närheten av kinajackan jämförelsevis vad det gäller vindskydd och värme. Men så tror jag att Luleå CK-jackan är en höst och vår jacka inget annat. Nää nog frös man en gnutta i den imorse sen att det när jag kom fram visade sig vara -16 grader med ett snitt på -14 grader var ju bara ett stort BRRRR!
Får försöka hitta nått vettigt i butik på storheden tror jag... XXL antar jag suck!
Nå dagens pendlarpass vart trots det riktigt bra, 20,6 km/h i snitt 175 watt enligt Strava. 134(79%) BPM och 78 RPM!

Jobbpendling
Återstår ett gympass direkt efter jobbet följt av jobbpendlingen hem då. Varken mer eller mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar