12 september 2024

Torsdagens träning

Mmm jag hade sovmorgon så det blev bara jobbpendlingen i regnet imorse och i strålande sol hem.
Det blev ett kvällspass ändå och ett tufft sådant! Jag körde ett kvällspass med Coco-crew, i spets med utbrytarna som minst var vi 6st och efter 40km höll vi på att bli ikappkörda av Coco hon var som närmast 6sekunder efter frontgruppen. Men när jag klev av efter 50km var hon rejält efter, cyklade 50km på 1:13:48  snitt 40,6km/h 231Watt(2,66w/kg) 136bpm och 73rpm! Extremt jobbigt var det att ligga kvar i frontgruppen, jag lyckades hålla den i stort sett hela tiden hade nog inte mer än 3-4 tapp då jag fick jaga ikapp den. I den farten räcker det med att man släpper fokus från skärmen och tittar på något annat så har man plötsligt tappat 5-10 meter då får man bita i om farten redan är 40km/h!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar