16 september 2024

Måndagsträningen

Bara cykel, jag började morgonen med att köra 30,5km med Coco-crew som tog 47:25. Vi snittade 38,6km/h 203Watt(2,33w/kg) 124bpm och 79rpm!
Direkt på det snabbt ombyte till höst- vinterbibs å jacka. Det behövdes när jag startade mot jobbet var det ynka 3°C! 
Hem från jobbet en annan historia, jag hade med mig sommarkläderna i ryggan men valde att ta höst-vinterjackan. Skulle jag inte gjort det var för varmt fick stanna och ta av mig den. Lite längre runda hem.
Efter det till tippen med skrot som jag rensat ur friggeboden igår och lite annat som fanns att göra. Innan jag satte mig på trainerhojen för de planerade 20km som blev 30km :-) ...
Jag körde på rätt hårt i 20km med Maria-crew men lämnade dem för en lättare sista mil där jag slog av på det höga tempot. Vi cyklade 20km på 31:57 snittade 37,5km/h 214Watt(2,46w/kg) 125bpm och 72rpm!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar