7 juli 2024

Gravelbikerunda innan regnet kom

Å ja jag hann precis, när jag duschat och stod och lagade morgonfikat såg jag att det börjat stänka. Så prefekt timing med cykelpasset utomhus. Jag valde att cykla fram till korsningen mot Stora Antnästräsket på parallellvägen utemed E4:an via Gstad-Storh-Karlsvik-Gäddvik-och upp till parallellvägen och korsningen. Vände efter 15,3km samma väg tillbaks fram till jag gick ut på Mariebergsvägen därifrån fortsatte jag rakt fram upp till sjukhuset via Kläppen och runt detsamma och tillbaks hem. Fick ihop 40,1km på 1:40:26 snittade 23,9km/h och 155Watt(1.78 w/kg) samt 105bpm och 79rpm samt 288hm hela 100hm mer idag på min solocykling. Liite högre snittfart exakt 3km/h högre men det berodde mestadels på det var mestadels asfalt jag cyklade på snittpulsen var ju till och med ett pulsslag lägre idag än igår. ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar