5 december 2018

Trippelonsdag

Jag började med att kliva upp i ottan å cykla ett trainerpass i London, 6 varv London Classique-banan. Första varvet uppvärmning sedan paceat resten av varven förutom det tredje varvet då jag gick på rejält hårt 7:57 och 333 watt på de 5,44 km banan mäter.
Nå efter det en snabb frukost och sedan på med nya cykelkläder för utomhuspasset till jobbet. Det var hyfsat bra plogat så jag kunde slappna av å hoja på rätt ok försiktig dock full belysning framåt för att hinna se slag eller kanter i snön. Det gick bra hela vägen till jobbet så jag landade på strax över 14 minuter.
Väl på plats på jobbet så körde jag ett rätt komprimerat styrkepass! Det vart 22 minuter med bänkpress, situps, lunge, knäböj, tåhäv, tricep- och bicepcurl, ryggdrag i maskin och slutligen roddrag i maskin. Detta pass tog 22 minuter och känns så där skönt i armar och övriga ovana delar av kroppen. Med det så fick jag ihop 1:29:40 denna snövita morgon. Veckan uppe i totalt 6:02:49!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar