23 november 2018

Superfredag



Phuhu! Vilken start på fredagen och helgen alltså!
Jag började med att köra 2 varv Park Perimeter Loop Banner to Banner på trainerhojen i Zwift imorse. Första varvet sedvanlig uppvärmning och andra varvet provade jag trycka på för att se om återhämtningen var klar. Å se det var den, gick riktigt bra faktiskt.14:47 / 39,7 km/h / 340 watt(4 w/kg) / 131(80%) bpm och 79 rpm.

Sedan frukost och därefter en kylslagen cykeltur till jobbet. Det tog mig 16 minuter plus någon sekund att ta mig de 4,83 km:arna till jobbet gick fan inte att cykla fortare det var enligt garmin datorn -16 grader!!! Då blev jag dessutom omcyklad strax innan sjukhuset av en cyklist i höög fart??? Undras vem det nu var imponerande hur som.
Passet till jobbet i Relive!

På det in på gymmet på jobbet för styrketräning första passet på jag vet inte hur länge som helst, fick ihop 20 minuter. Det var bänk, situps, utfall, knäböj, tåhäv, tricep- och bicepcurl, roddrag i maskin och slutligen ryggdrag i maskin. Å med det så fick jag ihop hela 1:08:30 i träningstid denna ystra fredag morgon.

5 kommentarer:

  1. bra jobbat denna kalla morgon brrrrrrr

    SvaraRadera
  2. Jodu jag blev omcyklad i rondellen några hundra meter från sjukhuset imorse... När jag kollar i Strava så ser jag att snubben lagt in sitt pass och han har imorse cyklat från Bensbyn till Nordanträsk 34 km!

    SvaraRadera
  3. Den var en riktig vintercyklare det. Mmm inte skönt med vinter längtar redan efter värme och sol. 2 månader tills vi far till Kanarieöarna Ska bli roligt.

    SvaraRadera
  4. Åhhh! Får jag följa med ryms nästan i resväskan ;-)

    SvaraRadera