10 november 2018

Återhämtningspass


Ahh ett skönt avkopplande återhämtningspass där jag definitivt fick till det där med lätt och återhämtning inga som helst påslag eller så. Kändes riktigt skönt faktiskt och efter träningen en värmande bastu innan middagen som jag fick köra solo eftersom frun jobbar kväll. Imorgon var tanken att försöka mig på ett distanspass utomhus men det vete katten om jag ens ids. Prognosen för nu är att det ska regna till klockan 7-8 imorgon bitti sedan ska det då vara runt 4-5 plusgrader och mellan 5-8 m/s sydliga vindar. Jag är väldigt tveksam men osvuret är bäst vi får väl se. Fick ihop 2:20:31 idag det ger att veckans totala träningstid nu är uppe i 12:46:01 och att månadsmålet nu är uppe i 39% av 55 timmar det vill säga 21:20!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar