20 april 2018

Inte fullt så länge som jag tänkt!

Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med eftermiddagspasset på grund av en iskall blåst som gjorde sitt bästa för att kyla ner mig så bestämde jag mig för att efter 14 km styra kosan hemåt. Jag vill inte riskera att dra på mig någon förkylning så det fick bli raka spåret hem när jag började känna av kylan på överkroppen. Var förvisso +9 grader när jag startade så jag körde i sommarjacka som igår då meen vad jag inte räknat med var den kalla nordanvinden på runt ikring 3-4 m/s... Satte käppar i hjulet för min planer på 1,5 timme nu vart det istället 21,71 km på 51:56 111(67%) bpm 234 watt(2,8 w/kg) och 62 rpm i kadens.
Jag är ändå nöjd med det som det är, imorgon mest troligt trainerträning eftersom SMHI utlovat snö från 8.00 på morgonen och det ska tydligen vara i stort sett hela dagen såå trainer var det.
Veckans total nu uppe i 9:36:13 och 27 dagar på raken nu :-)
Allt känns toppen i kroppen! Jag har inga skadekänningar eller så en får hoppas det fortsätter så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar