17 september 2017

Vinterrengöring!

Jepp! Efter att ha sett damernas och herrarnas lagtempo så gick jag ut i de sista solstrålarna för idag hoppas det kommer fler och gjorde vintertvätten på nya linjehojen! Ja jag räknar kallt med att inte cykla nått mer med den utomhus i år. För kallt för jobbpendling med racer om morgnar enligt min smak SMHI:s prognos säger mellan 4 som lägst och 10 som varmast under veckan sen kommer det regn tisdag och torsdag och till det kommer rådimman som blöter ner allt på förmiddagen så nä tack! Det får räcka med det, trainern så fort jag känner mig pigg nog!


Den här skönheten hoppas jag får massor med nya mil på sig nästa säsong denna hann jag bara med 79 mil av känd orsak :-/
Har nu ett halvår på mig(räknar till maj månad) att förhoppningsvis få till armen så pass bra att jag kan cykla mer avslappnat och använda mig av bägge armarna kanske...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar