17 september 2017

Å här hänger mina dyrgripar!

Specialized Venge Elite 2017 överst och under den har jag tempohojen Ridley Dean 1113a! Förutom dem så ser man till vänster Specialized Allez aluhojen som ska renoveras å få ett Shimano system så till nästa sommar har jag två linjehojar!

Från vänster Allez  Sport, Venge Elite, Ridley Dean och längst fram Canyon trainerhojen till höger om hemgymmet skymtar Specialized Hardrock mtb 29"!
Landsvägscykeln har jag precis hunnit köra in ;-)
Tempocykeln har inte varit i farten på över ett år faktiskt den 16:e augusti 2016 på Rekordmilen var senast den var i farten!!! Så om allt går som det ska och jag kan börja cykla tempo igen så blir det ungefär 1 år och 9 månader innan den gör säsongsdebut i maj månad 2018. Så kan det va ibland.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar