19 september 2017

Börjar om igen!

Mmm försiktigt försiktigt till en början. Cyklade totalt 4 varv på Greater London Flat Forward. Det kändes bra i kroppen så efter 2 varv växlade jag ner till något tyngre växel och drog igång!
På det sista varvet gick det på bra måste jag säga 17:32 bara 6 sekunder från pers! 39,9 km/h 292 watt(3,36 w/kg) 145(88%) bpm och maxpuls 153(93%) bpm snittkadens 66 rpm!


Avslutade passet efter körda 60 km. Fick ihop en total som följer,


Har träffat ortopedläkaren idag allt går framåt förutom axelpartiet där jag är väldigt orörlig! Efter en nogrann undersökning tror ortopedläkaren att jag kan ha Rotatorcuff skada i axeln, alltså en till skada i vurpan på Mallorca! En muskelgrupp som sitter i axelpartiet och att det är därför jag har svårt att lyfta armen! En MR röntgen konstaterar om så är fallet. Om hela muskeln är trasig så måste det opereras om det är en partiell skada så är det rehab som gäller! Han tyckte att jag snarast borde börja rehabträning av axeln oavsett för att få tillbaka rörlighet i axeln det skadade tydligen inte även om det till äventyrs skulle bli operation... Sååå det är bara att bita ihop och kämpa på!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar