22 september 2017

Easy peasy!


Ja det var ett smärtsamt besök hos sjukgymnasten på LifeCenter igår! Har haft rejält ont i natt och även under dagen. Det ska bli bättre framåt kvällen om sjukgymnasten får rätt, vilket jag hoppas. Men så stel jag är i armrörelsen i sida, uppåt och bakåt... Testade gå ner i tempobågen på trainernhojen och kunde konstatera att det går inte riktigt får inte in armen i padden där den ska ligga!!! Så stel har armen blivit efter operation och rehab. Jag borde enligt sjukgymnasten fårr rörlighetsträning med den fysioterapeut som jag först träffade på ortopeden men si det fick jag inte. Kommer att krävas massor med rörlighetsträning både på axel och armbåge konstaterade min sjukgymnast igår! Phuhu!
Så med det i åtanke så vart dagens pass kortare än vanligt "bara" 1:16 utan några egentliga påslag mer ett rullpass. Hade planerat 1:30 men kroppen sa jag vill inte å då valde jag att korta av, lyssnar faktiskt på min kropp ibland. ;-)

Lyckades slutföra Zwift utmaningen California Ride vilket belönades med en Specialized Sworks Tarmac!!!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar