29 juni 2017

Å se där!

Kom pass nummer 2 idag, joggingpasset som jag tänkte köra imorgon blev av nu på eftermiddagen strax efter en god middag som jag brassat! Joggingrundan eller ehhh staplande runt byn vart hela 3,55 km! Fy faan vad det gör ont i lårmusklerna, pulsmässigt inga problem men mina knän och lårmusklerna! Ont ont ont! Jag hade givetvis inte tänkt jogga så här pass långt men nu blev det så i alla fall, härligt väder med sol å värme! Jag kan lufsa men inte cykla ute så förhoppningsvis blir det något kortare springpass utomhus under sommaren :-/
Vad som dock kändes bra var den naturliga rörelsen av vänsterarmen, bra rehabträning/stretch för att återfå rörligheten hoppas jag verkligen. Mest därför jag valde att försöka mig på ett joggingpass just för armens skull, den är väldigt stel fortfarande. Ingen större rörlighet än så länge.


Få se vad knän och lårmuskler säger imorgon då?
Nöjd så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar