8 maj 2017

Åter på jobbet

En försiktig tillbakagång till arbetet sker idag har inte jobbat sedan den 10:e april! Jag har precis cyklat till jobbet, duschat och loggat in! Kommer att ta det lilla lugna för att inte åka på något bakslag nu. Som det nu känns å verkar så blir ryggen sakta sakta bättre men det är då det gäller att låta den hela utan att belasta, tur att cykelträningen inte gör det. Så med det sagt så cyklade jag de dryga 11 km som är min vanliga sommarrutt! Nu är det ju fan inte sommar utan vinter igen hade -4 grader nu på morgonen och lätt snöande när jag närmade mig sjukhuset! Det är fan inte sant, men så är det.
Det blev hybriden dessutom ville inte grisa ner vengen men det var ingen fara med det, där det normalt sett skulle varit blött var det isigt! Nu hade jag ju vinterbibs, vinterjacka och skoöverdrag så jag stördes i stort sett inte av kylan men att man ens ska behöva det så här långt in i maj???


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar