18 april 2017

Trainerpass efter första dagen på jobbet

Ryggskottet känns av kan jag säga nu efter en dag på jobbet känns det rejält! Öm som fan i ryggslutet rent av värk. Natten får avgöra om jag går och jobbar eller sjukskriver mig igen det återstår att se. Nu smärtade till och med trainercyklingen eller så var det som så att jag efter en heldag på jobbet är så öm nu i ryggen så allt känns jobbigt!
I alla fall det vart 2 varv på hilly route eftersom jag gillar den skarpt första varvet hade jag som uppvärmning sedan matade jag på det jag orkade idag på det andra varvet å det vart bra faktiskt, Watopia 1 lap 9,1 km avverkade jag på 14:18 som för övrigt är min näst bästa tid 315 watt(3,58 w/kg) 150(91%) bpm maxpulsen uppe i 160(97%) pbm på andra varvet kadensen 78 rpm. 900 meters klättringen 5% stigning körde jag på 2:34 fjärde bästa tid! 355 watt(4,03 w/kg) 153(93%) bpm maxpuls i klättringen 158(96%) bpm och kadens 81 rpm!
Så trots att jag inte är ok i ryggen så presterar jag riktigt bra förningar ingen tvekan om den saken. Skulle vara skönt att bli fri detta ryggskott för det besvärar mig en hel del...

2 kommentarer:

  1. Kan inte säga om jag har rätt eller inte, men då jag hade ryggont förra året så var det ljumskarna som var för korta, jag var tydligen stelare än en hockeyspelare...och utan att veta nått om hockey så tog jag det som nått dåligt. Några veckors stretchande, typ 10 gånger varje dag så var det borta. Värt att testa?!

    SvaraRadera
  2. Abdolut inget är galet i detta fallet. Känner att det tog på att jobba även om jag var aldrig så försiktig.

    SvaraRadera