31 juli 2016

VSM partempo H50

En kortfattad berättelse om dagens lopp!
Jag och Måns körde partempo på SM tävlingarna för veteraner idag.
Vi knep rent av bronset till vår stora glädje! Måns körde något ruggigt bra idag det ska sägas! Fick verkligen kämpa idag ett av de jobbigaste tempolopp jag kört! Jag är så fruktansvärt glad över pallplaceringen så ni anar inte :-)
En så skön känsla att vinterns hårda slit gav resultat!
Nu äre bara att fortsätta i samma hjulspår men kanske se över hur jag ska träna i vinter. Det här mästerskapet hade jag inte prickat formtopp tyvärr bara att konstatera :-(
Så försöka analysera vad, hur och varför?
Nu fortsätter resan hemåt så jag återkommer en annan dag adjöss!

4 kommentarer:

  1. Bra kämpat. 👍👍👍👍

    SvaraRadera
  2. Grattis och njut på din väg hem. Tänk dessutom på vad du kan prestera nästa år när du prickar toppformen👍

    SvaraRadera
  3. Tack hörrni! Jag med bättre formtoppning nästa år så ska det kunna bli bättre. Men jag känner mig nöjd ändå! Det blev ju medalj så nu är all träning och slit glömt!
    Jag måste säga att jag trots allt är grymt nöjd även med det individuella tempot 4:e veteran i Sverige!
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du ska helt klart vara nöjd även om vi målmedvetna cyklister alltid vill mer😊

      Radera