1 december 2015

1 december å julen kommer med stormsteg!

Det går fort för fort för min smak. Är ju strax jul ju... Hoppla liksom!
Hemma har julpyntet börjat ta form väldigt mysigt i och för sig.
Funderar på om jag skulle slå på stort å sätta någon sort ljusslinga på trainerhojen??? ;-)

Ehh kanske inte ändå! :)
Dagens träning ett distanspass på trainern i strax över 2 timmar bara precis genomfört!

Distans
Målbilden 240 watt(2,78 w/kg) å det höll jag i exakt 1 h 50 min!
Effektzon 3 och 116(70%) BPM i puls rakt igenom hela passet. Kände mig rätt tom på energi på slutet man bränner ändå en del när man ligger på 53/13 och 53/12 och det gjorde jag i 40 minuter!
Där hade jag 275 watt(3,19 w/kg) samt 122(75%) BPM i snittpuls!
Fortfarande effektzon 3 och liite högre puls bara men jobbigt i och med att man ligger så pass länge däruppe även om det inte är maxeffekt det tär kan jag säga. Energiuttaget är rätt högt när man kör så pass länge å på så pass hög effekt. Fettförbränning på hög nivå :-)
Jag kan behöva det jag ska försöka kapa nått kilo till nästa sommar långsiktigt vill säga ingen bantning utan mer vettigt näringsintag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar