28 november 2015

Puig de Randa TT

Hrrmm!
Jepp så blev det visst. Frun på jobbet inget för mig allt lugnt här hemma... Liite för lugnt faktisk.
Så då drog jag av ett bergstempo när jag ändå kände att enbenspasset tidigare idag inte var så hemskt jobbigt. Det vart Tacx Majorca Tour - Puig de Randa TT 8,95 km!


Ja jisses svettigt å givetvis jobbigt på tröskeln men ack så häftigt!!!

Puig de Randa TT
Paceade mig nära nog perfekt! Körde upp dessa nära nog 9 km på 22:19 inte illa måste jag säga. På tacx.com och bikenet så är jag etta med den tiden lite drygt 3 minuter före närmast sörjande. Men det är bara 4 pers som laddat upp sina tider...

tid i ftp zonerna

Som synes av effektgrafen ovan så var det ett hååårt pass detta runt 15 minuter(67%) i threshold zon och hela 2:09(9,6%) i anaerobisk zon! Hardcore man!!!
Det här var något helt annat än det förra passet nu fick både hjärta lungor och ben jobba som faan... Kände mig riktigt riktigt stark kunde gå på hårdare allt eftersom vilket tyder på avsevärd styrka!
Jadå så äre!
För övrigt en klättring vi troligen kommer att göra i april Danne den är inte allt för långt från vårt hotell tralala! ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar