29 november 2015

En sorts distans vart det

10 minuter uppvärmning 60 minuter på 53/15 i 266 watt(3,07 w/kg) å så 12 minuter nedvärmning på det. Klappat å klart!

Medeldistans
Ett bra flow i träningen idag inga som helst problem att hålla pace. Känns bra, ser bra ut och  organiserat bra!
Den sista va kräver nog liite mer va, ja det är så att jag städat i mina cykelkläder också efter träningspasset. Hmm det vart till att slänga en del svingamla cykeltröjor som jag inte ens kan tänka mig att ha på mig inne i garaget på trainer såå illa var det ;-)
Tvätta undan höst/vinter kläderna som hängde kvar i garaget å väntade på en eventuell utomhusträning... Ja alltså jackan och vinterbibsen...
Nä nu äre ordning i lådorna, cykelkläder-check, handskar, strumpor, kepsar, bandanas, arm- och benvärmare samt skoöverdrag-check och sist energilådan med bars, liquider och sport- respektive electrolyttabletter-check!
Kan konstatera efter denna inventering att jag bla har följande ;-)
Gamla Luleå CK- 2 bibs, 2 cykeltröjor,  1 vindväst och 1 höst/vårjacka.
Nya Luleå CK- 1bibs och 1 cykeltröja.
Team Norrbotten CK- 4 bibs, 4 cykeltröjor, 1 vindväst, 1 jacka, 1 kortärmad tempodräkt och 2 långärmade tempodräkter!
4 bib/cykeltröjor till trainerträningen i garaget!
Å en massa mer givetvis.

Veckan som gått fick jag ihop,


Planerat var 10:45 denna vecka vart nästa en halv timme över inte så värst ändå. Nästa vecka säger planeringen 13:00!
Dvs 1 timme 50 minuter till då bara :-)
Äsch det är lugnt följer bara planeringen såå...
Veckan börjar med styrketräning imorgon måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar