7 oktober 2015

Jobbpendling hem ala improvisation

Körde en lite annan sträckning hem via Mariebergsvägen och Strandvägen i Gammelstad för att slutligen köra cykelvägen hem jag cyklade lite improviserat inte annat. Jag gillar verkligen inte cykelvägarna i Luleå kommun de är rent ut sagt skitdåliga!!! I uselt skick helt enkelt!
Sedan går det inte att stå på heller för man måste parera för all slags hinder antingen i form av bommar eller sprickor i körbanan eller avsaknad av asfalterad cykelväg över huvudtaget.
Men jag stod på så gott det gick å fick mig ett något högre pass än i morse. Nu återstår att se vad det blir imorgon, antingen trainern eller 29:ern. Det avgör jag när jag läst av vägbanan, is eller inte.

Snittpulsen heela 4 slag högre än igår kan man tänka! ;-)
Passet måste således markers som hårt! Hehe!
Nä ett lagompass tycker jag varken mer eller mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar