8 oktober 2015

29:er till jobbet ingen halka imorse!

Ja det blev troligen en av de sista passen i vinter på 29:ern dessutom ett av de hårdaste!
Å det med råge dessutom med fullt ös...
Jag slog på direkt, ingen uppvärmning what so ever. Maxade ut så gott det gick å det gick! :-)
Snittade 132(80%) BPM i puls! Startade senare än vanligt då jag tog sovmorgon.


Jobbpendling
Detta var snabbaste kortrundan någonsin på 29:ern vet ni vad!
Att jag gick på hårt ser jag i Strava som tyckte att jag snittade 324 watt(3,72 w/kg) :-)
Snittade 32,5 km/h i motvinden in till jobbet sista dryga 4 km:arna, inte illa alls.
På det 22 minuter styrketräning i gymmet på jobbet!
Det var säkert 10 pers där i morse, få se hur länge den trenden håller i sig... Jag brukar vara ensam en bit in i vintern. :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar