8 oktober 2015

Nähä du!

Försökte upprepa morgonens fina pass med att köra på likadant hem!

Jobbpendling hem
Men si det gick rakt inte, jag försökte verkligen men de håårda 6 m/s motvindarna som efter 4 km å vändning blåste mig rakt i fejan kramade sakta men säkert musten ur benen trots en inte allt för hög puls så tog benen faktiskt slut av drivet i motvinden! Det gick bara inte att hålla 30 km/h tempot hem hade 31,1 km/h till vändet men sen vare slut på det roliga är inte så lätt med 13 kg:s mtb mellan benen den är tuuung djävligt tuuung! Slutade på 29 km/h exakt är riktigt nöjd... Höll 30-tempot i 6,36 km eller 12:44!



Bra träning i vanlig ordning alltid bra träning!
Innan hemkörningen var jag förbi gymmet å sadlade Concept2 roddmaskinen. Försökte mig på ett 2000 meters lopp igen, har ju kört det på tid en gång tidigare var något liknande om jag kommer ihåg rätt. Men som sagts tidigare någon roddare är jag definitivt inte... :-)
Har nu kollat körde samma sträcka den 14 augusti då på 7:54,7! Jag är alltså drygt en sekund snabbare än förra gången :-)
Alltid något!

2000 meter på 7:53

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar