7 oktober 2015

Morgonpass med frostigt inslag

Mmm! Märkte när jag kom ner till färjeläget och skulle bromsa att det var liite halkigt!
Hupp! Försiktigt nu vända å så tillbaks upp till sjukhuset utan att behöva besöka akuten, det gick bra. Men varningsklockan ringde, dags att sätta dubbdäck på pendlarhojen så man har fäste och snart övergå till trainerträning som jag sagt tidigare ingen 29:er träning i vinter! Jag har som sagt tänkt om där, vill inte gå omkull vilket man garanterat gör några gånger varje vinter hur man än försöker gardera sig med dubbisar och skyddskläder(som jag då har). Det var för övrigt sista omkullkörningen i februari som orsakade min knäskada! Den kände jag av i stort sett hela våren!
Morgonens pass gick riktigt bra för övrigt, låg på hyfsat faktiskt!

Jobbpendling morgon


122(73%) BPM helt ok som inledning på dagen. Får se om jag kör ett kombopass i eftermiddag eller inte. Dvs först jobbpendling hem sedan 30 minuter högintensiv träning på trainer... Har inte bestämt mig men just nu känns det som att det kan bli så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar