7 juli 2015

Recovery pass

Vaknade strax efter klockan åtta imorse har sovit 10 timmar i sträck!!! Det gör jag inte ofta kan jag säga. Antar att man var trött eller ;-)
I vilket fall vaknade så där skönt utsövd med en goo känsla i kroppen så efter fika å lite städning här hemma både bland cyklar, cykelkläder och huset i sig så åt jag frukost för att sedan dra av ett 45 minuters pass på trainern eftersom det regnar ihållande där ute...
Svensk sommar uppe i norr, suck!
Det har varit en skitsommar här hemma i stort kan man lugnt säga.
Inget högtryck som parkerat över oss här uppe i norr inte. Tur man åkte ner på SM så man fick sig 4 dar med härlig högsommar värme och sol vi hade runt 28-32 grader hela tiden.
Så dagens pass vart ett kort trainerpass där jag mestadels höll hög kadens på lätta växlar men gjorde givetvis nått påslag här å där. Men inte mer än så. Ett lagompass alltså återhämtning.

Recovery
Har beställt nya Deda spare pads till tempohojen eftersom de som satt på inte satt på speciellt bra klistret hade tappat klisterförmåga så när vi stannade i Övik för att äta så upptäckte jag att padsen blåst bort! Så det var bara att beställa sig ett par nya pads då...
Annars var det bara att torka av hojarna från all skit som kommer på dem när man fraktar dem på taket. I övrigt allt ok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar