29 juni 2015

Rullpass

Ett allt igenom lugnt pass idag fast det vart lite stress direkt från start!
Nämligen hinna med färjan! Vilket jag hann men då fick jag bryta mot lågpuls målbilden men det var ju för en god gärning närmare bestämt 8 km.
Sen vare precis det rullpass jag förväntat mig

Rullpass
Träffade Maths och Roland på färjan vi följdes åt till Gäddviksbron där de tog en annan väg tillbaks till Luleå jag valde att köra rakt fram å köra in till stan via Bergnäsbron!
Genom stan upp till parkeringen på Ormberget runt på parkeringen å ner igen mot sinksundet å Björsbyn, kisspaus å faktiskt några foton från omgivningen givetvis inget annat :-)
Tillbaka mot Byn där jag började se mörka mörka moln så jag drog hem men strax under 2 timmars rullpass, perfekt!

Kort stopp

Nöjd cyklist

Björsbyn ahead!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar