30 juni 2015

Taper repeats

Mmm! Körde enligt planeringen en uppvärmning därefter 4x90 sekunder i effektzon 4 med 3 minuters vila mellan varje intervall!
I övrig vääldigt luugnt!

Taper repeats
Den observante ser att jag körde 5 styckna det är helt enkelt därför att jag inte var säker på att den tredje vart effektmässigt godkänd vilket den var visar det sig nu så då får jag väl erkänna ett avsteg från planeringen... Feem taper repeats... Ohhh! ;-)

Tabell
Snittade 332 watt(3,86 w/kg) på dessa 90:or! Dessa effektsiffror kommer från powertap hjulet! En sak som jag kan konstatera efter att ha kört 90:orna ute på väg är att det är skiitsvårt att hålla watten man får ta i så det knakar! Jag menar mitt i plattmosningen eller uppförskörningen då det bara gått 45 sekunder så får man nedförsbacke å ska fortfarande leverera watt i effektzon 4:a... Phuhu säger jag bara det var precis det som hände mig på den tredje 90:an. Men med god vilja å envishet så gick det!
Nu så packa in allt därefter lasta senare ikväll!
Imorgon klockan 06.00 drar jag å Måns från Pite!!! Jihaa!!!





3 kommentarer: