7 maj 2015

Morgonpendling med 29:ern

Jag valde den hojen för att slippa bli blöt eftersom vägarna inte hunnit torka upp efter nattens regnande. Det kändes rätt skönt att kliva av hojen på jobbet å vara torrskodd...
Blev ändå rätt bra pass, 27,1 km/h över dryga 17 km där jag efter vändet fick en sydlig vin rätt på nosen klart.se sa uppemot 11 m/s!!!

Jobbpendling
Till vändet 28,3 km/h från vändet till jobbet 25,7 km/h!
På det 15 minuter i gymmet på jobbet innan duschen känner att man börjar ha en riktigt bra form. Dessutom inte allra minst inga som helst krämpor allt känns perfekt i kroppen... Ta i trä äre väl bäst att säga!!! :-)

Får se till eftermiddagspasset hur jag gör om jag kör samma slinga hem å hoppar på trainern eller om jag väl hemma byter till räsern och drar ut en timme på den vädret spelar stor roll i vilket det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar