7 maj 2015

Jobbpendling hem och ett 20 min

Körde precis samma sträckning fast omvänt om ni förstår vad jag menar... Det var något snabbare nu på eftermiddagen trots att jag cyklade 10 km i motvind jämfört med 7 km imorse.
Nå i alla fall, det vart en bra träningsrunda med 29:ern hem då mötte faktiskt två jaa hela TVÅ cyklister utefter gamla bodenvägen på väg mot just Boden! Glädjande att jag inte är ensam därute ;-)
Hade ju tänkt överträna även idag men så blire inte ska förklara alldeles strax...
Snittade 28,2 km/h mot morgonens 27,1 km/h! Så det gick på bra trots 10 km i 10 m/s motvind!
Hade ju tänkt skarva på en en räserrunda men jag struntar i den.

Jobbpendling hem
Nu blire troligen ingen mer träning denna vecka om jag nu inte skulle tvärändra mig å ta med cykeln till Umeå...
Valde att slutföra veckan med ett 30 minuters trainerpass + 5 minuter nedvärmning!
Där jag ökade på allt eftersom, slutade på 318 watt(3,68 w/kg) sista tjugo!

35 minuters trainerpass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar