23 april 2015

Recovery spin

med 29:ern, så blev det genom att det var blött ute när jag drog igång runt halv sex i morse. Men ack så skönt det var hade kunnat vara ute i timmar. En behaglig temp +2 grader syremättat i luften å fåglarna som kvittrade så det stod härliga till :-)
Om inte, om inte jag hade satt på mig fel pulsband så hade allt varit perfekt! :-/
Jodå trötter hade tagit trainer pulsbältet å det är inte Ant+ kompatibelt det... Upptäckte till min förvåning att jag var dööd när jag kollade ner på cykeldatorn :-)
Så jag gjorde storhedenrundan( ner till rondellen vid Clasohlson, vidare genom rondellerna ända till Willys där jag anslöt på cykelvägen som går till stan, jag körde dock tillbaka mot Byn igen) men valde att cykla förbi därhemma på väg tillbaka mot sjukhuset å byta pulsband. Å se nuu hade jag plötsligt puls igen kan man tänka...
Drog iväg mot gamla Sunderbyn svängde ner på träskbergsvägen som ansluter strax vid avfarten från 97:an(när man kommer från Boden) meen tyvärr nere vid viadukten var det stopp i brunnarna så det var flera decimeter vatten på vägbanan. Jag valde att vända å styra tillbaka mot byn cyklade upp vid rondellen som kommer efter avfarten från Luleå till sjukhuset iställlet däär vare inget vattenhinder. Så var min morgonpendling i ett skönt paceat tempo klar.

Recovery spin

Recovery spin hem

Det var ett lika lugnt pass hem också. Tyvärr inte lika skönt som i morse, iskalla vindar å faktiskt en hagelskur sista km:ern hem... Trist väder minst sagt men strunt samma dagens träning är klar!

Jobbpendling hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar